onsdag den 14. juli 2010

Taske

Jeg var på blog rundfart forleden aften, for at få ideer. En af de første inspirations blogs jeg besøger, er Piabau, som havde lavet denne taske. Synes den var sjov og anderledes, og nu har jeg ikke målene, men den minder jo meget om de kurve, der blev lavet masser af for nogle jule siden ;). Så sådan en skulle jeg da lave til en af Olivers pædagoger, der stopper fredag. Hun er studerende, og har kun været i praktik, men hun har fulgt tæt med i Olivers udfordringer i skolen. Han har været meget glad for Helle, og det har vi også, så derfor skal hun da have en lille farvel ting.
Havde selvfølgelig ikke nok papir af en slags eller i en serie, så jeg drønede lige forbi Scrapfactory (næsten i baghaven) tirsdag aften inden lukketid, og sad så til næsten midnat og klippede og klistrede. Ej hvor var den sjov at lave, og nu er der også tilføjet en lille tegning - lavet af Oliver, og en personlig hilsen.

Sådan ser den ud inden i. Papiret er fra My Minds Eye, "So Sophie". Love it, lige mine farver :). Ved ikke om det er Helles farver, men sådan er det jo - det er mig der bestemmer!

Tak for besøget og god varme derude! :D

5 kommentarer:

  1. Hvor er den flot. Ærgeligt at du ikke har en tut ; )

    SvarSlet
  2. Super flot den taske.... Den må prøves en gang....

    SvarSlet
  3. Hold op den blev flot - typisk dig at bare lige lave den uden mål eller tut:)

    SvarSlet
  4. Rigtig fin blog, som jeg med glæde vil se mere til! - Det ville også glæde mig, hvis du ville følge min blog eller bare tage et smut forbi og smide en kommentar.

    Frejawewerfashion.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Hold fest den er flot! Tak for inspirationen! :-)
    fra Lea
    http://www.leaslilleverden.blogspot.com/

    SvarSlet