onsdag den 20. januar 2010

"Chokoladeæske"

Jeg har hele tiden haft Charlotte Ravn's chokoladeæske i hovedet til en speciel lejlighed. Så jeg fik lidt fif til hjælp til udformningen af hende (TAK Charlotte :) ) og det blev så til en æske 'chokolade' til en af vores venner, som en samlet gave fra 3 par der skulle til 40 års fødselsdag. Pengene skulle gerne hjælpe til et nyt kamera.
























Lad mig lige sige at det var et stort arbejde, men hvor var den sjov at lave. Billedet af kameraet fandt jeg på nettet og fik lavet det 'gammelt' i GIMP.

Jeg satte små brads på hver 'chokolade' så den var lidt nemmere at åbne, for de drillede mig lidt.

Den blev værdsat - og det er nok ikke sidste gang jeg laver sådan en sjov æske.

Tak for besøget, nu må jeg kaste mig hovedkulds i sofaen igen så jeg kan pleje min løbende næse. :S

8 kommentarer:

  1. Hvor er den bare super flot. En rigtig god måde at give penge på.

    SvarSlet
  2. Flot og gennemført æske. God ide.

    SvarSlet
  3. Hvor er det dog en helt fantastisk chokoladeæske du har lavet - og en fantastisk idé.

    SvarSlet
  4. Nøøøøj hvor er den bare blevet flot Linda. Dejligt at mine fif var til at forstå :)

    SvarSlet
  5. Sikker en lækker chokoladeæske.

    God bedring.

    SvarSlet
  6. Håber at du er blevet rask. Har lagt noget til dig på min blog.

    Ha´ en god snestormsaften.

    SvarSlet
  7. Wouw hvor er den bare flot - og sikke et arbejde.

    SvarSlet
  8. Linda!
    Du har nok dér skabt "verdens mindst farlige chokolade":)
    Hvor dygtigt udført (som alle dine andre kreationer)
    Ser frem til et bryllupskort på et tidspunkt......

    SvarSlet