søndag den 17. oktober 2010

Gave LO, kort og æske.

Ja, her er stille på bloggen. Men jeg har puslet lidt her på det sidste med en dåbsgave som blev givet idag, og som er liftet. Også kortet er liftet, sådan er jeg i de perioder hvor jeg bliver lidt ideforladt, så er det dejligt at blive super inspireret af andre.

LO'et blev sat i en ramme, og givet væk. Det er liftet fra Maria - men hun har ikke lagt LO'et på sin side endnu. Tak for inspiration og lov til kiggen-efter på Convention i Middelfart.
Ser lige nu at jeg ikke fik et billede da siden var helt færdig, jeg fik sat en cirkel m glimmer og hendes navn, vægt og fødselsdagsdato på nederst på blomsterranken.

Kortet til er også liftet fra Troll13 - og ja, det er direkte liftet. Har ikke haft tid og overskud til selv at finde på ting lige pt, men lavede dog selv skabelonen ;) og bøjlen.

Det er bare så fint, og siden jeg så det første gang på Troll13's blog, har jeg ønsket mig en lejlighed hvor jeg kunne lave det. Den kom nu :D. TAK for inspirationen.

Sidst, lavede jeg en æske til en kollega som havde hjulpet mig med nogle ting, i æsken var der chokolade mandler. Synes selv at den blev rigtig fin.
God aften, tak for besøget. :)

2 kommentarer:

  1. Sikke skønne ting du har fået lavet....
    Er vild med kortet... Super god ide...

    SvarSlet
  2. hvor har du været flittig så lækre sager , er vild med det lille kjole kort

    SvarSlet