torsdag den 19. februar 2009

Lidt kort.


Ej hvor er der mange ting at se til i øjeblikket, men jeg har da nået at lave et par kort på det sidste. Det første er lavet til en børnefødselsdag Oliver skulle til, og jeg bare ELSKER denne drage. Den er fra Sizzix - her skåret i chipboard og farvet med glimmer mist.


Næste kort, det er 'bare' lavet efter en skitse som jeg fandt på Orion Design ' s blog - hun har bare lavet SÅ flotte stempler og SÅ flotte kort. Jeg måtte jo bruge det jeg umiddelbart har, men ved at jeg snart er ejer af stemplerne - enten ved held eller ved god, gammeldags handel :).

Og UPS - se lige hvad jeg kom til at købe:
IH den ræv er bare SÅ sød!!! Rigtig god dag, og tak fordi du kiggede med! Jeg skal nok komme på blog rundfart en af dagene, men der er rigtig meget fart på ... så bær over med mig!!!

2 kommentarer:

  1. Hvor er de gode, jeg er helt pjattet med det nederste.

    Annette

    SvarSlet
  2. super flotte kort og ja Gurli laver også flotte kort og lækre stempler, jeg glæder mig også til at få fingre i nogen

    SvarSlet