tirsdag den 3. marts 2009

Nye tiltag...

Først vil jeg lige sige at jeg er her endnu, om ikke på 'fuld tid' så bare lidt engang imellem. Og har haft gang i nye fiflerier. Men først vil jeg vise et par kort jeg har nørklet med det sidste stykke tid. Det første, igen min elskede Blush serie fra BG, og den lille søde ræv er fra QK. Den tog mig med storm, og jeg kan slet ikke stå for den!


Næste kort har jeg lavet i lidt af en 'hast' med Caroline syg på armen. Derfor var jeg super glad over at Gurli/Orion Design havde lavet nogle fantastiske kort til inspiration (som jeg desværre ikke vandt), men dog kunne 'kopiere' lige fra nettet. TAK for dine smukke ideer! :) Ikke nogen specielle teknikker, teksten med 29 igen igen har jeg lavet i word, overvejer om det bør laves til et stempel, men lige nu er der andre ting at tænke på.

HÆKLERIER ....
Jeg er gået igang med at hækle. Ville så gerne prøve at lave noget andet, og da Caroline så en elefant i Stof og Stil kataloget, var hun solgt. Så mor her ud og købe en lille hækleguide og nåle og garn, og nu er jeg i sving. Altså - det er et gennemført 1. gangsprojekt, men Rom blev ikke bygget på en dag. Jeg er meget tilfreds og tøsen glæder sig til at den bliver færdig. Hun har selv valgt farverne og rækkefølgen (!!) - den bliver SÅ sej.

Og så skulle moderen jo også kaste sig over blomsterne, det kunne ikke være anderledes. Fandt til sidst ud af opskrifterne, og her er lidt resultater. Elsker virkelig at hækle, det giver mig ro på en måde jeg ikke har med scrap, kan ikke helt forklare det. MEN jeg dropper ikke noget til fordel for noget andet, lige nu har elefanten dog prioritet! :)

Tak fordi du kiggede med, og rigtig god dag!

5 kommentarer:

  1. Superflotte kort. Jeg kan især god lide farverne på det øverste. og ræven er så sød.
    God dag til dig.

    SvarSlet
  2. super skønne kort, og imponerende at du bare også lige går i gang med hæklenålen :-)

    SvarSlet
  3. Skønne kort, du har fået lavet!
    (Tak for de flotte ord ;-) )

    SvarSlet
  4. Total lækre blomster. Det må du vise mig en dag.
    Og det ville da også være spild af talent, hvis du droppede scrappen:)

    SvarSlet
  5. super søde kort, ja gurli's skitse er bare så god, dejlige farver og sød ræv. Fint hækletøj du er gået igang med

    SvarSlet