lørdag den 10. januar 2009

Beslutningen er truffet.

Ja, jeg har nu, efter at ha' leget en hel masse med denne blog og dens muligheder, besluttet mig for at benytte denne. Dvs. min gamle blog http://scrapblog.kongerslev.com/ må lade livet :) - håber folk vil finde over til min nye blog!

Jeg har scrappet, og leget med GLIMMER MIST! Det er da et fantastisk produkt, nu elsker jeg glimmer i forvejen, og dette gør lige dét! Det giver farve OG glimrer - det er sjovt og meget anvendeligt.


Dette LO er lavet med papir fra Imaginisce og stempler fra samme sted. Stemplerne er farvelagt med H2O's og alfabetet er QK Diesel, undtagen det store 'e' som er et chipboard bogstav.
Jeg har sprøjtet baggrunden med glimmer mist og lagt nogle små QK skabeloner på, som jeg så fjernede efterfølgende. De grønne områder har også fået glimmer mist og jeg har givet billedet lidt i kanterne også.

Tak fordi du kiggede forbi, god dag. :)

6 kommentarer:

  1. Hej Linda. Tillykke med din nye blog.
    Super deligt tøselo. Har selv den serie.
    Har givet dig en award. Kik forbi min blog.

    SvarSlet
  2. Hej Linda Super flot blog ...jeg er glad for at du skifter for jeg havde altid problemer når jeg besøgte din den gamle ...den ville ikke slippe mig igen ha ha så jeg kunne ikke bruge "tilbage-pilen" men måtte hele tiden skifte adressen i hhtp....
    Tillykke med den nyt blog - flot LO - lækre detaljer.
    Knuzzer

    SvarSlet
  3. Hej :)) Uh, lækker blog du har fået startet op her!! Super fed side, må lige se den IRL ved lejlighed og få set ordenligt på det der glimmer-mist!
    Vi ses forhåbentlig snart! Knus G.

    SvarSlet
  4. Super lækker blog, tillykke med den og hvor er det et sødt og tøset princesse lo, skønne deltaljer og farver. Du må have en dejlig søndag.

    SvarSlet
  5. Rigtig flot blog du har fået lavet, jeg undrer mig over hvordan man gør :-)

    Prinsesse LO'er er også super flot, sådan en prinsessepige har jeg jo aldrig haft.

    SvarSlet
  6. Skønt prinsesse LO og tillykke med din nye blog

    SvarSlet