lørdag den 17. januar 2009

Absolut stilhed.

Efter jeg så at Pia var med i en udfordring på en Norsk blog der hedder "Scrapping The Music - på norsk" ;) ville jeg også være med. Der stod godt nok at man skulle lave overskriften på norsk, men jeg fik lov at lave min på dansk. Tror blot at det er meningen at overskriften skal være på ens modersmål og ikke på engelsk, som er så let at bruge.

Men jeg har lavet følgende bidrag:


Papiret er fra Crate Paper, det er en gammel serie for jeg ville finde noget mere, men det var helt umuligt, om ikke andet så her i DK. Har ikke prøvet de udenlandske, men så måtte jeg jo bare bruge papiret lidt anderledes end jeg først havde planlagt.

Ja, og så tror jeg ikke jeg får vist mere idag :) men rigtig god lørdag derude!




7 kommentarer:

  1. Wow hvor tekst og billeder passer så flot sammen, et lækkert layout, flot pyntet og ja det er en ret sjov udfordrings blog og glæder mig til næste opgave også at se hvad du kommer med. God weekend til dig

    SvarSlet
  2. kjempeflott bidrag! så flott at vi kan være med på å inspirere dere i Danmark også!!
    takk for at du deltar!

    Monica
    STM på norsk

    SvarSlet
  3. Vi er glade for å inspirere våre naboer i sør også, og du har laget ett flott bidrag.

    Takk for at du deltar.

    Ellen Karin
    STM - på norsk

    SvarSlet
  4. Helt greit at du oversetter til ditt språk - dansk:)
    En kjempeflott LO du har laget her!!:)

    Håper du deltar flere ganger også:)

    Vibeke
    STM - på norsk

    SvarSlet
  5. et super dejligt lo - de ER søde, når de sover. lol.
    Er helt vild med blomsterranken.

    SvarSlet
  6. Flot flot LO - jeg fik jo et sneak peak i DP :o) Jeg har lagt noget til dig på min blog ;o)
    Knuzzer

    SvarSlet
  7. Wow hvor er det bare blevet super flot :0)

    SvarSlet