torsdag den 29. januar 2009

Takke kort

Jeg må nok erkende at jeg ligner en totalt COPYCAT!!! :) Men altså, hjemme hos Gitte sad vi og kiggede på inspiration fra amerikanske blogs, og dette kort som til forveksling ligner det Gitte har lavet HER - så er inspirationen og det direkte lift lavet efter dette kort.

Kortet blev givet til Carolines dagplejemor, som vi har været utrolig glade og taknemmelige for! Caroline har haft de bedste vilkår, og hun har elsket at komme hos Pia. Nu er tiden kommet til at sige farvel, da Caroline skal starte i børnehave på mandag. Så Pia fik en stor buket blomster og dette kort, samt en gave.




Jeg har også bedrevet tiden med lidt andet end blot kort og sådanne papir-ting. Imorges stod jeg op kl. 05 for at bage boller som Caroline kunne have med på sin sidste dag, og frøkenen ville have malet mariehøns på. Så det fik hun da, naturligvis. Ungerne elskede dem!

Rigtig god aften, tak for besøget.

4 kommentarer:

  1. Super flot kort og supr lækre boller, mums hvor er de flot pyntet

    SvarSlet
  2. Super flot kort og sikke nogle dejlig boller, sådan en kunne jeg godt lige spise :0)
    Hold da op skal Caroline allerede i børnehave, tiden går bare så stærkt :0)

    SvarSlet
  3. Flot kort og fantastiske lækre mariehøner ;o)
    Jeg har lagt en award til dig på min blog.
    Knuzzer
    Pialine

    SvarSlet
  4. Hvor er det typisk dig ;.) Elsker din opfindsomhed og selvfølgelig skal Caroline ha' mariehøner....

    SvarSlet