søndag den 15. marts 2009

Kom ikke her ...

... og sig at jeg ikke færdiggør projekter. ;) jeg er nok desværre lidt kendt som en der sætter 100 skibe i søen, og ca. 1 kommer hjem. Men her på det sidste, har jeg virkelig fået færdiggjort flere projekter, og et af dem er dette. Caroline har fået sin elefant, hæklet af moderen (som aldrig har hæklet før!) og selvfølgelig kan man se at det er en førstegangs ting, men jeg er så umådelig stolt af den, for ikke at snakke om tøsen :). Så vi er lykkelige begge 2.



Sønnen vil selvfølgelig også have en ting, og han bestilte en dinosaur, så igår gik "turen" til Etsy.com hvor der er masser af opskrifter til salg, og han valgte en lille, nuttet dinosaur, synes selv den er vidunderlig. Fra denne sælger. Jeps, og nu skal jeg så igang med den, meeen jeg skal også ha' scrappet snart, trænger lidt kan jeg mærke. Godt jeg skal på Convention, så kan jeg da få lavet noget andet. For hækleriet - det har sørme grebet om sig. SÅ afslappende.
Tak fordi du stoppede forbi, ha' en dejlig aften.

5 kommentarer:

  1. Jeg er godt nok imponeret over, at du kaster dig ud i sådan et projekt, hvis du ikke har hæklet før! De er godt nok søde begge to.

    SvarSlet
  2. Wow hvor er du bare god til at hækle, hvor er den bare sød den elefant ( det kunne være jeg skulle til at få min færdig :0-)

    SvarSlet
  3. For søren, hvor er den bare nuser den elefant. Er enig med Anette: du er for sej. Har selv i weekenden prøvet at lave et par blomster efter den guide de har på scrapsisters. Men det er som om mine blomster mangler selve bladene:)

    SvarSlet
  4. such beautiful things you made

    SvarSlet