mandag den 30. marts 2009

Lidt produktiv dag..

Ih, det var en super dag på Convention i Middelfart. Igen var der arrangeret en super dag, med mange spændende butikker og lækre ting man ikke kunne holde fingrene fra (!!) og mange søde piger at snakke med.
Jeg var for en gangs skyld produktiv, nåede HELE 2 LO'er. Det første af Oliver, kom hjem helt sort i hovedet efter børnehaven i sommer. Papiret er fra Rusty Pickle og der er ikke brugt nogle specielle teknikker - men blev glad for resultatet.

Det næste er af min søde mormor som døde for 18 år siden, hun var så fantastisk. Fandt disse billeder og tænkte at de skulle da scrappes. Billederne er fra min konfirmation i 1988!!! Hold da OP hvor jeg føler mig gammel ;)




Sidst nåede jeg også et kort, meget simpelt, men meget anvendeligt. Så Netti bruge dette papir og faldt fuldstændig for det. Uglen er et stempel fra Panduro.
Jeg fik købt de mest fantastiske stempler af Gurli / Oriondesign, ELSKER DEM! Billeder af mine (små) indkøb kommer senere, OG af mine totalt lækre gevinster - vandt hele 2 PRÆMIER!
Super super weekend, jeg vil afsted igen imorgen ;). Tak for godt selskab og rigtig god aften.

6 kommentarer:

  1. wow en masse lækre ting du har lavet, er helt vild med det af din mormor.
    Glæder mig til at se hvad du har købt :0)
    Næste gang vil jeg altså med :0) håber snart vi ses

    SvarSlet
  2. super flotte ting du har lavet, du fandt da kreativiteten igen, lækkert pyntet og fine farver du har brugt

    SvarSlet
  3. Super lækre layouts, du har lavet.

    SvarSlet
  4. De er blevet supergode :-)

    Glæder mig også til næste gang......

    SvarSlet
  5. waaaw, et par lækker LO, lækker opsætning og gode detaljer.
    Super sødt kort med den sde ulge.

    SvarSlet
  6. Sikken nogle skønne LO'er og kort du har lavet.
    Skønne detaljer og opsætninger. Og da også nogle skønne billeder ;o)

    Skriften jeg har brugt på æsken hedder Mr. Wade ;o)

    SvarSlet