onsdag den 15. april 2009

Egen font..

Jeg har jo set rundt omkring at folk der digi scrapper har fået lavet deres egen font, og det ville jeg også have. Jeg digi scrapper ikke, men det kunne jo være at jeg fik brug for den... Jeg gik ind på http://www.yourfonts.com/ og printede ud/scannede ind osv. Her er resultatet.

Ej hvor jeg synes det er sejt :). Legetøj til Linda, sådan!

Vi har fejret tøsens fødselsdag idag, 3 år er hun blevet, hold da op hvor tiden flyver. Har holdt fri og været i Dyrehaven og på Bakken, set Pjerrot og Bakkedyrene, spist frokost og haft det fantastisk. Nu er vi trætte, og jeg er "tilbage" en af dagene igen, for at vise en lille sød gave "æske" som skal gives væk før jeg viser den her. Just in case!

Og blog rundfart, håber det bliver i weekenden. De næste dage går fuldt ud med dans/bage boller til børnehaven/ oprydning/rengøring. Bær over med mig...

Rigtig god aften, nu vil jeg slappe for vildt af! Øj jeg er træt efter en hel dag i skoven/på Bakken.

3 kommentarer:

  1. Hvor er det genialt, det må jeg alså også prøve....

    SvarSlet
  2. ja altså - har lige ændret linket, da jeg havde skrevet forkert. SORRY :)

    SvarSlet
  3. Det er smart. Det må jeg vist også kigge nærmere på.
    Tillykke med datteren.

    SvarSlet