onsdag den 22. april 2009

Pyntet chokoladeæske

Jeg skulle besøge min kollega og havde så købt en æske chokolade til hende. Jeg blev inspireret til at lave en fin "beklædning" af bl.a. Pia og Annette & andre fra Dreampapers - teamet. Uglerne er min nye QK, grenene er fra QK Rev. (som jeg vandt, juhu), blomsterne er Prima og Cuttlebug, og de små lilla blomster oppe i hjørnet har jeg selv 'tegnet' med Stickles.
Har malet de store blomster med akvarel blyanter.

Jeg har lige fået en mail idag om at jeg har vundet en billet til Scrap'n'dream i Taastrup på Scrapsisters. Ej hvor jeg føler mig heldig :) - godt jeg ikke var så hurtig at ha betalt endnu!!!

God dag !!!

3 kommentarer:

  1. Flot æske. Supersødt med uglerne!!
    Hvor var du heldig, at du vandt billetten til Scrap´N´Dream.
    Fortsat god onsdag.

    SvarSlet
  2. Lækker æske. Har også selv tænkt at prøve kræfter på den æske en dag.
    Tillykke med billetten:)

    SvarSlet
  3. Ha ha - alt godt kommer til den som venter. Men tillykke med præmien. Glæder mig til at se dig.

    Det er en rigtig sød æske og de ugler er bare skønne.

    SvarSlet