fredag den 10. april 2009

Kort og påske og ..

Det er bare blevet F-O-R-Å-R! Jeg ELSKER forår, elsker elsker elsker det. Har fået lidt kulør på kinderne, og det er bare så skønt at sidde ude og blive lunet af solen.

Nå men - jeg vil først vise et billede af mine super fede gevinster fra Convention. En die til Rev med grene og en boks med chipboards 'School Days' - og hvor heldigt er det lige at Oliver skal starte i skole til sommer? Så denne bliver bare BRUGT snart :).


Så har jeg begået et par kort. Først et til et kobberbryllup. Igen brugt Gurli/OrionDesigns skitse, og hendes fantastiske stempel. Blomsterne er fra Cuttlebug og kobberpapir er embosset med en folder også fra Cuttlebug.


Nogle fødselsdagskort følger. Pigestempel er fra Panduro.

Rigtig god påske derude, og godt forår ! :)

2 kommentarer:

  1. wow super søde kort og sikke heldig at vinde de lækre gren dies, dem ville jeg gerne eje.Du må have en god påske.

    SvarSlet
  2. Supersøde kort og lækker gevinst!

    SvarSlet