torsdag den 14. maj 2009

Glimmer, dew drops og crushed velvet.

Jeg skulle prøve noget nyt og hjælpe Anita fra Scrap-is-fun en smule forud for weekendens STORE scraparrangement, Scrap-a-mania. Det er jo sådan at jeg plejer at være fast inventar, men min økonomi måtte altså stoppe lige pt, der er nogle store investeringer der skal til, så jeg måtte erkende, at dette arrangement måtte prioriteres ned.

Heldigvis skal jeg scrappe hos en veninde, så jeg får forhåbentlig lavet lidt. :)

Nå men - jeg fik lov at prøve fint glimmer, crushed velvet (som jeg har prøvet tidligere og var ikke særlig imponeret over - jeg må dog sige WOW når man finder ud af hvordan det bruges, så er det bare HELT fantastisk!!!!) og de nye DEW DROPS!

Mit LO endte ud sådan her (på det HELT fantastiske papir fra We R Memory Keepers)












Disse Dew Drops er brugt i blomsterne og som det lille forsøg på en hjemmelavet swirl ;) De gør bare en forskel hvis du spørger mig, de giver bare SÅ lækker en effekt.

Lidt detaljer

Det velvet lægger sig SÅ lækkert på blomsterne (de lyserøde) når de er kørt igennem X'et så der ligger et tyndt, jævnt lag lim på. Så skal man bare gnide det ind i limen, og så får det bare den mest lækre overflade.

Tak fordi du kiggede med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar