mandag den 18. maj 2009

"Vintage" stilen

Jeg sprang S-A-M over denne gang og i stedet hyggede jeg mig med mine gode veninder. Jeg fik ikke scrappet, men dog lavet kort. Fik lavet et bryllupskort (bestilling) - det kommer senere. Men fik også lavet disse 2 kort. Totalt inspireret af Ett Trykk magasin, og også af alle de dygtige piger der laver kort på denne måde. Billedet tog ca. 1 krig at finde, hold da op det er ikke nemt, men jeg fandt da en lille håndfuld som kunne bruges.
Jeg har brugt prima blomster, bling sten, stempel fra Orion Design, en papir blonde og noget 'mesh'. Grenene er fra en BossCut die jeg købte i Oslo. Og så har jeg puttet dew drops på - naturligvis!!!


Næste kort, det er et stempel der er brugt. Fra et firma i UK men kan bare ikke huske hvad det hedder, kan ikke finde indpakningen. Men synes bare at billedet er så fantastisk.




Jeg kan læse at det har været en god weekend i Ringsted, og det er skønt at høre. Jeg satser på arrangementet i august! Rigtig god aften og tak for dit besøg.

1 kommentar: