fredag den 8. maj 2009

Konfirmations kort.

Ja, vi skal også til konfirmation idag, og jeg glæder mig meget. Der skulle selvfølgelig et kort til og AK til en ung mand ... jeg er IKKE stærk i herre-kort.

Så var jeg lige et "smut" i Oslo i forbindelse med mit arbejde, og jeg var til møde LIGE ved siden af en hobbybutik. Heldigt for mig at mødet sluttede tidligt onsdag, så jeg osede rundt i butikken hvor der var masser af stempler, dies og scrap. Jeg fik købt lidt forskelligt, og faldt over dette stempel fra North Stamper, det kunne måske bruges. Og så købte jeg det nyeste "Ett Trykk" hvor jeg blev super inspireret. Papir er fra Basic Grey og der er ikke så meget pyntedims på. Jeg blev meget tilfreds.

Jeg må videre, skal hente barnepigen på stationen nu og I må alle have en rigtig god Store Bededags mini ferie! :)

6 kommentarer:

  1. Ikke dårligt at holde møde lige ved siden af en hobbybutik ; )
    Flot kort og jeg kan da godt forstå, at du faldt for det stempel.
    God store bededagsferie.

    SvarSlet
  2. wow Linda et super rålækkert kort med så mange detaljer og lækre farver, uh de stempler har jeg luret på længe de er så flotte. Du må have en god dag.

    SvarSlet
  3. Total råt og lækkert. Fedt stempel.

    SvarSlet
  4. Wow et flot kort. Jeg er vild med det rå look.

    SvarSlet
  5. Hej Søde Linda.

    Jeg tænkte, at hvis jeg nu kom forbi din scrappeplads på søndag (jeg er desværre kun besøgende)med noget garn og en hæklepind, at du måske gad vise mig hvordan du laver dine blomster? SØDE :)

    Alfie.

    SvarSlet
  6. Øv jeg troede at du kom til SaM. Jeg har Janniks søster med til Ringsted så det går nok ikke at smutte forbi, men tak for tilbudet:)
    Håber vi ses på et andet tidspunkt.
    Alfie.

    SvarSlet